SGS/12/2021 Nepřeskočitelnost reklamy v souvislostech výkonnostního marketingu
období: 2021
řešitel: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
spoluřešitelé: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D. + 3 studenti
SGS/13/2021 Komparace systémů sociálního zabezpečení v zemích V4 se zaměřením na rodinnou politiku
období: 2021
řešitel: Mgr. Ivona Buryová, Ph.D.
spoluřešitelé: Ing. Kamila Turečková, Ph.D., Mgr. Danuta Duda, Ph.D. + 5 studentů
SGS/14/2021 Smart Performance Dashboards v podnikové praxi
období: 2021
řešitel: Mgr. Šárka Čemerková, Ph.D.
spoluřešitelé: doc. Ing. Jarmila Šebestová, Ph.D., Ing. Žaneta Rylková, Ph.D. + 4 studenti
SGS/16/2021 Determinanty finanční stability bank a pojišťoven v České republice
období: 2021
řešitel: doc. Ing. Pavla Klepková Vodová, Ph.D.
spoluřešitelé: doc. Ing. Iveta Palečková, Ph.D., Mgr. Lenka Přečková, Ph.D. + 3 studenti
SGS/15/2020 Paretovo pravidlo v marketingu v kontextu e-commerce
období: 2020 – 2021
řešitel: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
spoluřešitelé: 1 student
SGS/16/2020 Vliv vybraných vnitropodnikových a makroekonomických determinantů na finanční strukturu podniků ve vybraných zemích střední a východní Evropy
období: 2020 – 2021
řešitel: Ing. Nicole Škuláňová
spoluřešitelé: doc. Ing. Petra Růčková, Ph.D.
SGS/17/2020 Business strategie online obchodních organizací a zákazníci
období: 2020 – 2021
řešitel: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
spoluřešitelé: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D. + 2 studenti