Přidání účtu v poštovním klientovi Mail pro MacOS

Moderní autentizaci umožňuje verze iOS 11. 3. 1. a vyšší.

1 Otevřete Nastavení.

Nový obrázek
2 Rolujte dolů a vyberte záložku Mail nebo Pošta.
Nový obrázek

3 Zvolte Účty.

Nový obrázek
4 Vyberte možnost Přidat účet.
Nový obrázek

5 Vyberte Microsoft Exchange.

Nový obrázek
6 Zadejte vaší e-mailovou adresu, klikněte na tlačítko Další a ​Přihlásit se.
Nový obrázek

7 Zobrazí se přihlašovací obrazovka Microsoft. V horní části se zobrazí váš primární login v Microsoftu 365 (CROlogin@ad.slu.cz). Zadejte své heslo do CRO a vyberte Přihlásit se.
 

Nový obrázek
8 Zvolte připojení součástí, kromě Pošty můžete připojit další aplikace viz obrázek. Poté klikněte na Uložit.
Nový obrázek

9 Následně uvidíte mezi Účty nově přidaný účet a poštu naleznete v aplikaci Mail.
 

Nový obrázek

Odebrání účtu v poštovním klientovi Mail pro iOS

Upozornění! Před změnou přihlášení (odebrání účtu) si zálohujte poštu, kterou máte uloženou v zařízení (lokální složky nebo připojení přes POP3).
1 Otevřete Nastavení.
Nový obrázek
2 Srolujte dolů na vyberte záložku Mail nebo Pošta.
Nový obrázek
3 Zvolte Účty.
Nový obrázek
4 Vyberte požadovaný účet, který chcete odebrat.
Nový obrázek
5 Zvolte Smazat účet a následně ještě potvrďte tlačítkem Smazat z iPhone.
Nový obrázek