Přidání účtu v MS Outlook pro Apple iOS

Moderní autentizaci umožňuje verze iOS 11 a vyšší. Aplikaci Outlook si stáhněte v AppStore (iPhone/iPad).

1 Stáhněte si Outlook pro iOS z iOS AppStore a pak ho otevřete. Ikona vypadá takto:

2 Pokud je to poprvé, co používáte Outlook pro iOS, zadejte celou svoji e-mailovou adresu a pak klepněte na Přidat účet.
Pokud ne, otevřete nabídku > klepněte na Nastavení  > Přidat účet > Přidat e-mailový účet.

Nový obrázek
3 ​Zadejte heslo ke svému e-mailovému účtu a klepněte na Přihlásit se.
Poznámka: Přihlašovací obrazovka může vypadat jinak (podle toho, jakého máte poskytovatele e-mailu).
Nový obrázek

4 Pokud je povoleno vícefaktorové ověřování, ověřte svou identitu.

Přijměte všechny žádosti o oprávnění, které se vám zobrazí.

Potažením prstu si projděte obrazovky s informacemi o funkcích a můžete Outlook pro iOS začít používat.

Odebrání účtu v MS Outlook pro Android/iOS

Upozornění! Před změnou přihlášení (odebrání účtu) si zálohujte poštu, kterou máte uloženou v zařízení (lokální složky nebo připojení přes POP3).
1 Otevřete aplikaci Outlook a zvolte možnost Nastavení (ozubené kolečko).
Nový obrázek
2 Vyberte účet, který potřebujete odebrat.
Nový obrázek

3 Po otevření Nastavení zvoleného emailového účtu scrollujte úplně dolů, kde je možnost Odstranit účet.

Nový obrázek
4 Potvrďte odstranění účtu ťuknutím na Odstranit.
Pokud se Vás aplikace zeptá, jestli chcete odstranit účet v tomto zařízení nebo ve všech zařízeních, zvolte možnost Odstranit pouze v tomto zařízení (pokud chce účet odebrat pouze na daném zařízení).
Nový obrázek