Tuto službu využívají uživatelé i správci ICT (technici uživatelské podpory) v situaci, kdy uživatel potřebuje okamžitou pomoc s problémem na svém počítači a nemůže čekat, až se k němu osobně dostaví některý správce (uživatel např. sídlí na jiné budově nebo se jedná o počítač doma apod.) - ten se může na dálku připojit na jakýkoliv počítač připojený k Internetu, převzít nad ním kontrolu a tak problém vzdáleně řešit. V určitých případech je vzdálený přístup ICT pracovníka (CIT/CVT/UIT - dále jen podpory) na pracovní plochu vašeho počítačenejrychlejší a nejpohodlnější způsob pomoci při řešení problému na počítači. Pro tento případ využíváme aplikaci TeamViewer.
Pro stažení aktuální verze můžete použít odkaz https://get.teamviewer.com/q8twphw.
Uživatel sdělí na podporu popis svého problému. V případě, že to je účelné, Vás může pracovník podpory požádat o zpřístupnění Vaší pracovní plochy. Postup bude následující:
Pozor! Vždy si ověřte, že se jedná opravdu o pracovníka podpory. Nikdy nezpřístupňujte svoji plochu někomu bez toho, že byste o podporu žádali!