Každý tým má za úkol připravit marketingové kampaně zaměřené na prodej produktů z nabídky Královských produktů. Součástí zadání je prvotní analýza, tvorba kreativ a samotných reklam.
Každý tým bude mít k dispozici reálný marketingový rozpočet ve výši 15 000 Kč na Meta Ads (500 Kč / den). Bude na rozhodnutí každého týmu, zda se zaměří na propagaci všech produktů nebo jen jednoho vybraného.
K dispozici budou manažer e-shopu a Meta specialisté z naší agentury PLACEMENT.cz, kteří vám budou kdykoliv k ruce pro konzultaci a odborné rady.
Týmy budou mít přístup do Business Manageru, aby mohly reklamy spouštět a optimalizovat, stejně jako do Google Analytics 4 a administrace e-shopu pro průběžné vyhodnocování výkonnosti kampaní. Bude potřeba si zajistit dvoufaktorové ověření. K dispozici budou také grafické podklady – logo, produktové fotografie a další vizuály.
V případě potřeby je možné provádět úpravy na e-shopu nebo nastavit slevy (maximálně do výše 40 %), vždy však po dohodě s manažerem e-shopu. Kreativitě se meze nekladou a otevřeni jsme všem nápadům a podnětům.
Do soutěže mohou postoupit maximálně 4 týmy po maximálně 5 členech.
Pouze v případě, že se přihlásí více než 4 týmy, bude výběr probíhat následovně:
Každý tým má na realizaci kampaní celý měsíc květen. Je na vás, jak si rozdělíte čas mezi analýzu a samotný běh kampaní.
V polovině měsíce proběhne check day, kdy budete mít možnost konzultovat své nápady a dosavadní výsledky.
U doplňků stravy je nutné dodržovat pravidla pro reklamní tvrzení. Není povoleno uvádět zdravotní účinky či tvrzení o léčbě. Před spuštěním každé reklamy proto musí proběhnout kontrola Meta specialistou z agentury PLACEMENT.cz. Podrobné vodítko, co lze a nelze v reklamách uvádět, najdete zde.