Kalendář
/
Emoce a psychologie zákazníka ve službách
Kalendářová událost
Emoce a psychologie zákazníka ve službách
Emoce a psychologie zákazníka ve službách
Zveme vás na přednášku Anety Beranové, M.A., která se zaměří na vnímání hodnoty služeb a význam důvěry ve vztahu se zákazníkem. Dozvíte se, proč je důvěra často důležitější než samotná cena, jak se buduje vztah se zákazníky a jak emoce ovlivňují rozhodování. Přednáška nabídne konkrétní příklady úspěšného i neúspěšného marketingu služeb a ukáže, co v praxi skutečně funguje. Uskuteční se 10. dubna od 9:45 do 11:20 v Aule. Přijďte se inspirovat poznatky z psychologie zákazníka a služeb!
Bližší informace
| Datum od | 10.04.2025 / 09:45 |
| Datum do | 10.04.2025 / 11:20 |
| Celodenní | Ne |
| Pro studenty | Ano |
| Pro veřejnost | Ne |
| Jen pro zvané | Ne |
Bližší informace
| Datum od | 10.04.2025 / 09:45 |
| Datum do | 10.04.2025 / 11:20 |
| Celodenní | Ne |
| Pro studenty | Ano |
| Pro veřejnost | Ne |
| Jen pro zvané | Ne |
Další události
-
24.11.
Zveme vás na přednášku Ing. Dagmar Zorkové, Ph.D. ze společnosti Sedlečko mansion consulting & Partners s.r.o., která se zaměří na komunikaci se…
-
07.11.
Přijďte oslavit 35. výročí Obchodně podnikatelské fakulty na Absolventský sraz, který se uskuteční 7. listopadu 2025 v Karviné. Čeká vás večer plný…
-
04.11.
Zveme vás na přednášku Ing. Jany Pustkové z Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj, která se zaměří na proces daňové kontroly. Dozvíte se, jaká…
Všechny události