ZRUŠENO: Jak začít s hybridní výukou a hybridními poradami

  • hlavní
  • 14.02.2024
Na tomto kurzu se dozvíte, co je a jak vypadá hybridní mód komunikace, ať už se jedná o výuku studentů nebo porady pracoviště či týmu. Podíváme se společně na to, jaké výhody a nevýhody tento způsob komunikace má a jaké požadavky (technické a didaktické/komunikační) klade na jednotlivé aktéry, tedy jak na vyučujícího či vedoucího, tak na studenty či účastníky porad. Vyjasníme si pojmy aktivní a pasivní hybrid a pobavíme se o tom, kdy kterou variantu zvolit a proč, jak se připravit a jaké možnosti a nástroje můžete zvolit pro aktivizaci publika a udržení jeho pozornosti.

Kurz je určen pro ty, kdo mají s hybridní výukou nebo vedením porad v hybridním módu buď žádnou nebo jen velmi malou zkušenost, ale chtěli by je v blízké budoucnosti realizovat.

Počet účastníků: 8-16

Kurz proběhne v místosti A216.

Lektorky: Mgr. et Mgr. Klára Harvánková, Ph.D. a PhDr. Miroslava Dvořáková, Ph.D.

Klára působí na Ústavu pedagogických věd FF MU, kde mezi oblast jejího zájmu patří vzdělávání dospělých a rozvoj konceptu pracovní schopnosti. V rámci své výukové činnosti se věnuje tématům didaktiky vzdělávání dospělých, hybridní a online výuce, projektovému plánování a řízení a age managementu. Je certifikovanou lektorkou vzdělávacího programu Profesní seniorita, který lektoruje jak v univerzitním, tak i firemním a státním sektoru.

Mirka již svoji akademickou kariéru v oblasti teorie andragogiky ukončila a nadále se věnuje jako lektor a metodik rozvoji lektorských dovedností a tématu evaluace a kvality vzdělávání a především rozvoji didaktických kompetencí vysokoškolských vyučujících v různých formách výuky. Společně se v posledních dvou letech věnují tématu hybridní výuky a možnostem jejího efektivního využívání ve vysokoškolském prostředí. Podílejí se společně na seminářích, workshopech a řízení hospitací, ale i na publikační činnosti na toto téma.

Nový obrázek

Další události

Všechny události