Řešitel
|
Název projektu (doba řešení)
|
Registrační číslo projektu
|
Přidělené prostředky (v Kč)
|
|
Ústav informatiky
|
|
|
Mgr. Anna Novotná, Ph.D.
|
Informační služby pro moderní informační společnost. (2022)
|
SGS/7/2022
|
66 372
|
Doc. Ing. Petr Sosík, Dr.
|
Bio-inspirované metody a analýza obrazu v informatice. (2022)
|
SGS/8/2022
|
258 623
|
|
Ústav bohemistiky a knihovnictví
|
|
|
Prof. PhDr. Dušan Katuščák, Ph.D.
|
Tvorba modelu automatické transkripce historického rukopisu s využitím umělé inteligence. (2022)
|
SGS/5/2022
|
70 000
|
Mgr. Michaela Dombrovská, Ph.D.
| Informační gramotnost vysokoškolských studentů v období pandemie COVID-19 / fáze II. (2022)
| SGS/2/2022
| 72 780
|
| Ústav filmové, televizní a rozhlasové tvorby
|
|
|
Mgr. Monika Horsáková
|
Slovenská audioknihovna / Slovenská audioknižnica III (2022).
|
SGS/3/2022
|
45 748
|
|
Institut tvůrčí fotografie
|
|
|
Prof. PhDr. Vladimír Birgus
|
Historie a současnost české, polské a slovenské fotografie. (2022)
|
SGS/1/2022
|
406 475
|
|
Ústav historických věd
|
|
|
Prof. PhDr. Jiří Knapík, Ph.D.
|
Cesta do hlubin duše opavského študáka. Čeští středoškoláci na stránkách Studentského časopisu (1922 - 1938) a v karikaturách Josefa Molína .(2022)
|
SGS/6/2022
|
172 600
|
Mgr. David Witoš
| Počátky profesionalismu na příkladu meziválečného fotbalu v českých zemích. (2022)
| SGS/11/2022
| 100 028
|
Mgr. Jakub Strýček
| "Trawnikimänner" a jejich role v šoa se zaměřením na osudy protektorátních Židů v rámci lublinského distriktu Generálního gouvernementu. (2022)
| SGS/9/2022
| 136 500
|
Prof. PhDr. Irena Korbelářová, Dr.
|
Kultura a každodennost v předmoderní době: sondy do života urozené a měťanské society. (2020 - 2021 - 2022)
|
SGS/6/2020
|
425 739
|
|
Ústav archeologie
|
|
|
Doc. PhDr. Vratislav Janák, CSc.
|
Aktuální problémy archeologického výzkumu moravsko-českého pomezí. (2022)
|
SGS/4/2022
|
145 947
|
|
Ústav cizích jazyků
|
|
|
Mgr. Miroslav Urbanec, Ph.D.
|
Text z moderní lingvistické a literární perspektivy. (2022)
|
SGS/10/2022
|
170 661
|