Výstupy projektu:

  • Informace, jaká obsahová a formální kritéria/požadavky uplatňují základní školy při výběru programu primární prevence rizikového chování (certifikace nabízeného programu, časová dotace, finanční náročnost, typ rizikového chování, věková kategorie a zkušenosti žáků, uplatňované metody výuky, aktivizace žáků, propojení s obsahem vzdělávání, možnost zapojení rodičů do aktivit programu ad.)
  • Informace, které programy primární prevence byly využity z nabídky poskytovatelů vzdělávacích programů primární prevence za období 2010-2020, příp. ve kterých oblastech poskytování primární prevence jsou školy soběstačné. 
  • Zjištění nabídky programů primární prevence rizikového chování analýzou internetových zdrojů.
  • Analýza a interpretace informací o frekvenci, průběhu a výsledcích realizovaných programů primární prevence dle stanovených kritérií ve vybraných základních školách za období 2015-2021. 
  • Doporučení pro pedagogickou praxi s důrazem na spolupráci týmu školního poradenského pracoviště při zpracování minimálního preventivního programu školy.