4 186
·
Jochmannová, L.; Kimplová, T.
Psychologie zdraví: biologické, psychosociální, digitální a spirituální
aspekty. Praha: ProgresGuru, 2024.
·
Kimplová, T.; Jochmannová, L.;
Svoboda, J. Psychologie rodiny. 1. vyd. Praha: Grada, 2023. 248 s. ISBN
978-80-271-3064-1.
·
Jochmannová, L.; Kimplová, T.;
Palová, K.; Pešoutová, M.; Šucha, M.; Plevová, I.; Bártek, M.; Kvardová, M.;
Krasniqi, E.; Cakirpaloglu, P.; Tomášková, R.; Pipová, H.; Aigelová, E.; Suchá,
J.; Sluková, P. Z.; Procházka, R.; Svoboda, J.; Puc, J.; Stanke, L.; Štýbnar,
M. Psychologie zdraví: biologické, psychosociální, digitální a spirituální
aspekty. Praha: Grada Publishing, 2021. 556 s. ISBN 978-80-271-2569-2.
·
Kimplová, T.; Kolaříková, M.
Jak žít s těžkým zrakovým postižením?: Souhrn (nejen) psychologické
problematiky. Praha: Triton, 2014. 157 s. ISBN 978-80-7387-831-3.
·
Kimplová, T. Ztráta zraku: úvod
do psychologické problematiky. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita, 2010. 122
s. ISBN 978-80-7368-917-9.
·
Kimplová, T.; Jochmannová, L.
Psychické zdraví a onkologické onemocnění. In: Svoboda, J. (ed.). Psychologie
zdraví II. Praha: Grada, 2022, s. 259–278. ISBN 978-80-271-3234-8.
·
Kimplová, T.; Jochmannová, L.
Vývoj psychologie zdraví v České republice. In: Svoboda, J. (ed.). Psychologie
zdraví II. Praha: Grada, 2022, s. 23–38. ISBN 978-80-271-3234-8.
·
Kimplová, T. Jak správně
vytvářet textové materiály pro studující se zrakovým postižením. In:
Červenková, K. a kol. Rovné příležitosti v edukaci osob se speciálními
potřebami. Ostrava: Ostravská univerzita, 2009, s. 89–92. ISBN
978-80-7368-654-3.
Kimplová, T.; Badošek, R.; Krakovská, M. Envy between men and women – is education a protective factor? In: EDULEARN25 Proceedings. 2025, s. 2149–2156.
Kimplová, T.; Krakovská, M.; Badošek, R. Are there differences in expressed envy between men and women in relation to their financial situation? In: EDULEARN25 Proceedings. 2025, s. 2157–2165.
Kimplová, T.; Badošek, R.; Krakovská, M. Psychological assessment for the selection of nannies. In: 16th International Conference on Education and New Learning Technologies: EDULEARN24 Proceedings. Palma: IATED Academy, 2024, s. 542–546. ISBN 978-84-09-62938-1.
Lacková, L.; Hanuš, D.; Burkovičová, R.; Kimplová, T.; García, A. R. Flow in coaching interviews as a significant protective factor. In: INTED2022 Proceedings. Valencia: IATED Academy, 2022, s. 2667–2672. ISBN 978-84-09-37758-9.
Lacková, L.; Burkovičová, R.; Kimplová, T.; Ramírez García, A. The phenomenon of flow in Inner Game as an important protective factor in personality resilience. In: Economic and Social Policy. Ostrava: Vysoká škola PRIGO, 2020, s. 219–226. ISBN 978-80-87291-27-6.
Kimplová, T.; Lacková, L. Gender conditionality of envy. In: Psychological Applications and Trends 2020. Madeira: Wiars, 2020. ISBN 978-989-54312-9-8.
Lacková, L.; Hanuš, D.; Ramírez García, A.; Kimplová, T. Protective factors as resilience predictors. In: EDULEARN20 Proceedings. Valencia: IATED Academy, 2020, s. 7722–7727. ISBN 978-84-09-17979-4.
Lacková, L.; Burkovičová, R.; Hanuš, D.; Ramírez García, A.; Kimplová, T.; Pérez Dueñas, C. Resilience and development through experiencing flow in university teachers. In: ICERI2020 Proceedings. IATED Academy, 2020, s. 331–338. ISBN 978-84-09-24232-0.
Lacková, L.; Kimplová, T.; Ramírez García, A. Key protective factors as resilience predictors in individuals from dysfunctional families. In: INTED2019 Proceedings. Valencia: IATED Academy, 2019, s. 1780–1785. ISBN 978-84-09-08619-1.
Lacková, L.; Kimplová, T.; Dueñas, C. P.; Giménez, A. R. Promoting the development of a resilient personality in a university environment through the practice of mindfulness. In: EDULEARN19 Proceedings. Palma de Mallorca: IATED Academy, 2019, s. 486–492. ISBN 978-84-09-12031-4.
Badošek, R.; Kimplová, T. Souvislost mezi teplotou kůže a subjektivním zážitkem. In: PhD existence 9: Česko-slovenská konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech. Olomouc: Univerzita Palackého, 2019, s. 285–291. ISBN 978-80-244-5544-0.
Lacková, L.; Ramírez García, A.; Kimplová, T. Risk and protective factors in the development of personality resilience. In: ICERI2019 Proceedings. Sevilla: IATED Academy, 2019, s. 9391–9396. ISBN 978-84-09-14755-7.
Lacková, L.; Kimplová, T.; Ramírez García, A. The risk of attachment instability. In: 6th SWS International Scientific Conference on Social Sciences ISCSS 2019. Varna: SWS, 2019, s. 331–338. ISBN 978-619-7408-93-5.
Lacková, L.; Kimplová, T.; García, A. R. Longitudinal study of the effect of regular MBSR practice on experiencing stressful situations in university students. In: ICERI2018 Proceedings. Sevilla: IATED Academy, 2018, s. 7221–7221. ISBN 978-84-09-05948-5.
Lacková, L.; Kimplová, T.; Pérez Dueñas, C. Mindfulness – an activity leading to the experience of flow. In: 5th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences & Arts SGEM 2018. Sofia: STEF92 Technology Ltd, 2018, s. 223–229. ISBN 978-619-7408-54-6.
Kimplová, T.; Badošek, R. Pros and Cons of ICT Compensation Aids for Visually Impaired People. In: Information and Communication Technology in Education Proceedings. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2016, s. 76–82. ISBN 978-80-7464-850-2.
Kimplová, T. Psychologie zdraví očima nováčka. In: Mareš, J. (ed.). Sborník příspěvků 25. výročí psychologie zdraví v České republice (1988–2013). Brno: MSD, 2013, s. 71–72. ISBN 978-80-7392-227-6.
Badošek, R.; Kimplová, T.; Malčík, M. Computer aided testing of children’s memory. In: Information and Communication Technology in Education Proceedings. Ostrava: University of Ostrava, 2012, s. 9–15. ISBN 978-80-7464-135-0.
Badošek, R.; Kimplová, T. Cestičky profesní orientace dětí na 2. stupni. In: Cesty psychologie a psychologie cest. Praha: ČMPS a PEF ČZU, 2011, s. 64–71. ISBN 978-80-213-2193-9.
Badošek, R.; Kimplová, T.; Malčík, M. Practical experience with creating a distant on-line testing application aimed at psychological surveying. In: Information and Communication Technology in Education Proceedings. Ostrava: University of Ostrava, 2011, s. 53–61. ISBN 978-80-7368-979-7.
Kimplová, T. Psychologická problematika života se zrakovým postižením. In: Psychologiczny i terapeutyczny kontekst pracy srodowiskowej. Myslowice: Gornoslaska Wyzsa Szkola Pedagogiczna, 2010, s. 24–30. ISBN 978-83-89032-39-3.
Kimplová, T. Výuka předmětu: Psychologická problematika života se zrakovým postižením. In: Social Networking. Ostrava: VŠB, 2009, s. 63–68. ISBN 978-80-248-2117-7.
Mynářová, J.; Badošek, R.; Kimplová, T.; Biolek, M. Výzkum technického porozumění u žáků ZŠ. In: Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství V. Ostrava: Ostravská univerzita, 2009, s. 233–239. ISBN 978-80-7368-766-3.
Kimplová, T. Převod a možnosti využití britské diagnostické metody „Nottingham adjustment scale“ v psychologické praxi pro klienty se zrakovým postižením v České republice. In: Psychologické dny 2008: Já & my a oni. Brno: FSpS MU a ČMPS, 2009, s. 1–6. ISBN 978-80-210-4938-3.
Kimplová, T. Jak správně vytvářet učební materiály pro studenty se zrakovým postižením. In: Rovné příležitosti v edukaci osob se speciálními potřebami. Ostrava: Ostravská univerzita, 2009, s. 89–92. ISBN 978-80-7368-654-3.
Kimplová, T. Handicap v příbězích. In: Handicap v příbězích. Ostrava: Ediční středisko VŠB-TU, 2008, s. 233–237. ISBN 978-80-248-1771-2.
Kimplová, T. Jak správně vytvářet textové materiály pro studující se zrakovým postižením. In: Soft kompetence v informační společnosti. Ostrava: Repronis, 2008, s. 83–89. ISBN 978-80-7368-513-3.
Kimplová, T. Projekt ESF 0007 „Nechť studuje kdokoliv, kdekoliv a kdykoliv!“. In: Acta Humanica 3/2006. Žilina: FPV ŽU, 2006, s. 219–222. ISSN 1336-5126.
Kimplová, T. Spokojenost studentů a absolventů učitelských oborů s náplní štúdia 2004. In: Acta Humanica. Žilina: FPV ŽU, 2004, s. 205–208. ISSN 1336-5126.
Kimplová, T. Výuka psychologie zdraví. In: Acta Humanica. Žilina: Kompetencie učiteľov v informačnej spoločnosti, 2004, s. 255–258. ISSN 1336-5126.
Kimplová, T. Aplikace psychodiagnostické metody (osobnostního dotazníku EPQ-r) na populaci se zrakovým postižením. In: Psychologické dny 2004: Acta Universitas Palackianae Olomucensis Facultas Philosophica. Olomouc: FF UP, 2004. ISBN 80-244-1059-1.