ADAMUS, Petr. Metodika hodnocení kvality inkluzivní školy: evaluační nástroj hodnocení kvality inkluzivní školy. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2015. ISBN 978-80-7510-190-7.
JANÁK, Dušan, ml., STANOEV, Martin a kol. Rozšířit řečiště hlavního vzdělávacího proudu: sociální inkluze žáků a transformace vzdělávacího systému v Krnově a v Sokolově. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2015.
ISBN 978-80-7510-157-0 (tištěná verze)
ISBN 978-80-7510-188-4 (online verze)
KALEJA, Martin. (Ne)připravený pedagog a žák z prostředí sociální exkluze. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2015.
ISBN 978-80-7510-160-0 (tištěná verze)
ISBN 978-80-7510-191-4 (online verze)
KALEJA, Martin, ZEZULKOVÁ, Eva, ADAMUS, Petr a MÜHLPACHR, Pavel. Etnografie školy jako edukační realita současnosti. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2015.
ISBN 978-80-7510-192-1 (tištěná verze)
ISBN 978-80-7510-167-9 (online verze)
ZEZULKOVÁ, Eva. Vybrané faktory komunikační kompetence žáků v primárním vzdělávání. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2015.
ISBN 978-80-7510-162-4 (tištěná verze)
ISBN 978-80-7510-189-1 (online verze)