Pokyny pro zadání kvalifikačních prací (bakalářské, diplomové)

Postup pro zadání bakalářské, diplomové práce do IS SU:


Vedoucí práce:

  • Po přihlášení do systému http://is.slu.cz/ kliknete na odkaz Školitel > Rozpisy a vyberete typ práce.
  • Kliknete na odkaz "Založit" a vyplněním formuláře "Vytváření a úprava témat" vložíte do systému téma bakalářské/diplomové práce (postupujte podle pokynů viz níže).

    Pokyny pro vyplňování formuláře "Vytváření a úprava témat"

    • Název: povinný údaj
    • Název anglicky: povinný údaj
    • Vedoucí práce: povinný údaj
      Nenajdete-li vedoucího práce v seznamu, kontaktujte prosím is@fpf.slu.cz
    • Oficiální zadání: povinný údaj
      • Zadání musí obsahovat cíl práce: povinný údaj
      • Dále je možno vložit údaje o harmonogramu vypracování BP/DP, osnovu práce, rozsah práce apod.
    • Seznam doporučené literatury: povinně (za každý přidaný řádek s knihou použijte znak <BR/> (nový řádek))

    Důsledně vyplňujte všechna políčka.

  • Kliknete na tlačítko "Uložit".
  • Informujete studenta, aby se k danému tématu přihlásil (pak jeho přihlášení musíte schválit), nebo jej můžete k tématu vložit sami prostřednictvím odkazu "Manipulovat se studenty".


Student:

  • Po přihlášení do systému http://is.slu.cz/ kliknete na odkaz Student > Během studia > Rozpisy témat.
  • Z nabízených témat si zvolíte to, o které máte zájem a kliknete na "Přihlásit se" (pokud jste již k tématu nebyl vložen vedoucím práce).
  • Po vyplnění všech položek téma uložíte a požádáte vedoucího práce o schválení. Pokud dojde ke schválení, objeví se vám možnost "Tisknout zadání".
  • Prostřednictvím tlačítka "Tisknout zadání" vytisknete zadání a odevzdáte jej na sekretariátě příslušného ústavu. Termín odevzdání zadání BP/DP stanoví vedoucí příslušného ústavu.
  • Sekretariát příslušného ústavu připraví nejméně 15 dní před termínem odevzdání BP/DP dva prvopisy Zadání BP/DP podepsané vedoucím příslušného ústavu.
  • Případné změny v již vytištěném zadání je potřeba provádět společně s vedoucím práce, po jejich schválení je nutno vytisknout nové "Zadání" a nechat jej prostřednictvím sekretariátu příslušného ústavu podepsat vedoucím ústavu.

 

Další instrukce:

Text vepisujte ručně, vyhýbejte se kopírování z wordu (a jiných chytrých editorů), protože přidávají skryté a jiné znaky. Nepoužívejte znaky ("<", ">", "&"), které komplikují práci při exportu dat do jiných IS (obvykle je nutné pak taková políčka ručně opravovat). Navíc dochází ke zkomolení češtiny.

Odkazy na webové stránky uvádějte ve tvaru http:// .

Pozn. Chytré editory umí interpretovat HTML odkazy, umí přidávat různé řídící a neviditelné symboly a konvertovat české i jiné znaky a všechny tyto transformace pak komplikují práci programům pro další zpracování.

Práce bude zveřejněna podle Metodický pokyn rektora 2/2017 MPR-2017-02 - k odevzdávání, ukládání a zveřejňování závěrečných prací a habilitačních prací Slezské univerzity v Opavě.