Rámec vztahů se zákazníkem

  • hlavní
  • 26.11.2021
Workshop se zabývá tvorbou dlouhodobých vztahů se zákazníkem z pohledu obchodní komunikace. Principy tohoto konceptu jsou široko uplatnitelné na mnoha pracovních pozicích, v mnoha oblastech obchodu a služeb – od zákaznické podpory, přes podporu prodeje, až k prodeji služeb/produktů samotnému.


Další události


  • 15.09.

    Seznamovák SLU

    Studenti Slezské univerzity zvou své nově přijaté spolužáky na třetí ročník Seznamováku SLU, který se uskuteční ve dnech 15. až 18. září 2025 v…


  • 16.07.

    SUper Stage na Colours of Ostrava 2025

    Chystáte se na Colours of Ostrava 2025 nebo na jeho diskuzní fórum Meltingpot? My tam opět budeme také! Každý festivalový den od středy 16. 7. do…

Všechny události