Kalendářová událost
Rámec vztahů se zákazníkem
Rámec vztahů se zákazníkem
Workshop se zabývá tvorbou dlouhodobých vztahů se zákazníkem z pohledu obchodní komunikace. Principy tohoto konceptu jsou široko uplatnitelné na mnoha pracovních pozicích, v mnoha oblastech obchodu a služeb – od zákaznické podpory, přes podporu prodeje, až k prodeji služeb/produktů samotnému.
Bližší informace
Datum od | 26.11.2021 / 08:05 |
Datum do | 26.11.2021 / 11:20 |
Celodenní | Ne |
Pro studenty | Ano |
Pro veřejnost | Ne |
Jen pro zvané | Ne |
Bližší informace
Datum od | 26.11.2021 / 08:05 |
Datum do | 26.11.2021 / 11:20 |
Celodenní | Ne |
Pro studenty | Ano |
Pro veřejnost | Ne |
Jen pro zvané | Ne |
Další události
-
16.07.
Chystáte se na Colours of Ostrava 2025 nebo na jeho diskuzní fórum Meltingpot? My tam opět budeme také! Každý festivalový den od středy 16. 7. do…
-
24.06.
Srdečně Vás zveme na slavnostní promoci absolventů Filozoficko-přírodovědecké fakulty v Opavě, která se bude konat v Kinosále v prostorách…
Všechny události