Než začnete psát a volat své dotazy, podívejte se nejprve na přehled často kladených otázek, které souvisí s Obchodním centrem. Nenajdete-li zde odpověď, můžete se spojit se studijním oddělením vaší fakulty, pakliže řešíte problém, který se týká především studijních záležitostí. Nakonec je zde možnost napsat na konkrétní e-mail, určený pro dotazy na Obchodní centrum dané fakulty/ústavu.

1. Často kladené dotazy (FAQ)

  1. Jak dlouho trvá platba přes Obchodní centrum? Poplatek jsem už zaplatil(-a), ale stále nevidím potvrzení o úhradě v informačním systému.
    • Zaúčtování a spárování platby v systému může trvat až 5 pracovních dnů. Prosíme o trpělivost.
  2. Co mám dělat, když se mi nepodařilo zaplatit poplatek za přihlášku kvůli chybě banky a už nejde použít tlačítko pro platbu?
    • Kontaktujte svého studijního referenta/referentku pro VAŠI fakultu/součást!
  3. Co mám dělat, když je zadáno špatné datum pro objednávku?
    • Kontaktujte svého studijního referenta/referentku pro VAŠI fakultu/součást!
  4. Co mám dělat, když potřebuji stornovat objednávku?
    • Kontaktujte svého studijního referenta/referentku pro VAŠI fakultu/součást!

2. Kontakt na studijní oddělení

Jestliže víte, že se váš problém s Obchodním centrem dá vyřešit se studijním oddělením vaší fakulty/ústavu, pak potřebné kontaktní informace naleznete na této adrese https://is.slu.cz/studijni/. Obracejte se pouze na studijní oddělení fakulty nebo ústavu, kterého se váš dotaz týká.

3. Zeptat se e-mailem na problém s Obchodním centrem

Pokud jste nenalezli odpověď mezi "Často kladenými dotazy", ani se jste ji nezískali ze studijního oddělení vaší fakulty/ústavu, můžete položit dotaz prostřednictvím e-mailu dole.

Uveďte ve svém dotazu co nejvíce podstatných informací:

  • vaše jméno a příjmení
  • kontakt na vás (e-mail, telefon)
  • číslo objednávky (pokud je máte)
  • popis problému, tzn. čeho se problém týká (přihláška ke studiu, poplatek za studium/promoce/něco jiného)
  • jak jste postupovali než problém vznikl, jak se problém projevuje,
  • přiložte třeba i snímek obrazovky ze svého počítače/mobilu, pokud je to vhodné pro lepší popis problému