Kalendář
/
Emoce a psychologie zákazníka ve službách
Kalendářová událost
Emoce a psychologie zákazníka ve službách
Emoce a psychologie zákazníka ve službách
Zveme vás na přednášku Anety Beranové, M.A., která se zaměří na vnímání hodnoty služeb a význam důvěry ve vztahu se zákazníkem. Dozvíte se, proč je důvěra často důležitější než samotná cena, jak se buduje vztah se zákazníky a jak emoce ovlivňují rozhodování. Přednáška nabídne konkrétní příklady úspěšného i neúspěšného marketingu služeb a ukáže, co v praxi skutečně funguje. Uskuteční se 10. dubna od 9:45 do 11:20 v Aule. Přijďte se inspirovat poznatky z psychologie zákazníka a služeb!
Bližší informace
Datum od | 10.04.2025 / 09:45 |
Datum do | 10.04.2025 / 11:20 |
Celodenní | Ne |
Pro studenty | Ano |
Pro veřejnost | Ne |
Jen pro zvané | Ne |
Bližší informace
Datum od | 10.04.2025 / 09:45 |
Datum do | 10.04.2025 / 11:20 |
Celodenní | Ne |
Pro studenty | Ano |
Pro veřejnost | Ne |
Jen pro zvané | Ne |
Další události
-
07.11.
Přijďte oslavit 35. výročí Obchodně podnikatelské fakulty na Absolventský sraz, který se uskuteční 7. listopadu 2025 v Karviné. Čeká vás večer plný…
-
15.10.
Katedra financí a účetnictví Slezské univerzity, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné pořádá jubilejní 20. ročník mezinárodní konference…
-
16.07.
Chystáte se na Colours of Ostrava 2025 nebo na jeho diskuzní fórum Meltingpot? My tam opět budeme také! Každý festivalový den od středy 16. 7. do…
Všechny události