Kalendářová událost
Emoce zákazníka ve službách
Emoce zákazníka ve službách
Zajímavou přednášku na téma Emoce zákazníka ve službách si pro nás nachystala Aneta Beranová z firmy dm drogerie markt s.r.o.
Dozvíme se, o čem marketing služeb je a zdůrazněna bude důležitost pozitivního zákaznického zážitku, reputace a důvěryhodnosti značky.
Přednáška se bude konat 18. dubna od 8:05 do 9:40 v Aule.
Bližší informace
Datum od | 18.04.2024 / 08:05 |
Datum do | 18.04.2024 / 09:40 |
Celodenní | Ne |
Pro studenty | Ano |
Pro veřejnost | Ne |
Jen pro zvané | Ne |
Bližší informace
Datum od | 18.04.2024 / 08:05 |
Datum do | 18.04.2024 / 09:40 |
Celodenní | Ne |
Pro studenty | Ano |
Pro veřejnost | Ne |
Jen pro zvané | Ne |
Další události
-
07.11.
Přijďte oslavit 35. výročí Obchodně podnikatelské fakulty na Absolventský sraz, který se uskuteční 7. listopadu 2025 v Karviné. Čeká vás večer plný…
-
15.10.
Katedra financí a účetnictví Slezské univerzity, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné pořádá jubilejní 20. ročník mezinárodní konference…
-
16.07.
Chystáte se na Colours of Ostrava 2025 nebo na jeho diskuzní fórum Meltingpot? My tam opět budeme také! Každý festivalový den od středy 16. 7. do…
Všechny události