Kalendářová událost
Emoce zákazníka ve službách
Emoce zákazníka ve službách
Zajímavou přednášku na téma Emoce zákazníka ve službách si pro nás nachystala Aneta Beranová z firmy dm drogerie markt s.r.o.
Dozvíme se, o čem marketing služeb je a zdůrazněna bude důležitost pozitivního zákaznického zážitku, reputace a důvěryhodnosti značky.
Přednáška se bude konat 18. dubna od 8:05 do 9:40 v Aule.
Bližší informace
Datum od | 18.04.2024 / 08:05 |
Datum do | 18.04.2024 / 09:40 |
Celodenní | Ne |
Pro studenty | Ano |
Pro veřejnost | Ne |
Jen pro zvané | Ne |
Bližší informace
Datum od | 18.04.2024 / 08:05 |
Datum do | 18.04.2024 / 09:40 |
Celodenní | Ne |
Pro studenty | Ano |
Pro veřejnost | Ne |
Jen pro zvané | Ne |
Další události
-
24.05.
Tradiční oslava jara a studentského života je po roce opět na Lodičkách v Karviné. Přijďte oslavit zakončení semestru nebo maturit, čeká nás nabitý…
-
20.05.
V pondělí 20. května 2024 se v 16:00 uskuteční pro zájemce informační seminář k obhajobě závěrečné práce. V rámci semináře vám budou poskytnuty…
-
15.05.
Je nejvyšší čas začít trénovat. 15. května 2024 proběhne 10. ročník akce s názvem Vyběhněte s děkanem. Trasa zůstává stejná. Běží se z Univerzitního…
Všechny události