Stručný popis/specifikace činnosti
Vy budete první člověk, kterého návštěvník uvidí. Důležité je být reprezentativní, usměvavý/á a přátelský/á. Budete zajišťovat plynulý chod recepce, dohlížet nad pohyb externích osob ve firmě a zodpovídat za vzhled recepce a okolí. Čeká Vás spolupráce s jednotlivými odděleními a administrativní podpora managementu a HR. Rovněž se naučíte některým dovednostem asistentky managementu a budete ji zastupovat v případě její nepřítomnosti.
Místo výkonu
Karviná
Termín nástupu
Ihned/Dohodou
Termín pro zaslání přihlášky
-
Doba trvání
Smlouva na dobu neurčitou
Forma úvazku/spolupráce
Hlavní pracovní poměr
Kvalifikační/odborné požadavky
Ukončené SŠ vzdělání
Min. 2 roky pracovní zkušenosti na podobné pozici
Profesionální komunikace v ČJ i AJ, slovem i písmem (min. B1)
Uživatelská znalost MS Office
Organizace práce, spolehlivost a pečlivost
Smysl pro odpovědnost, důraz na kvalitu práce
Komunikativnost a reprezentativní vystupování
Výhodou
Uživatelská znalost Outlook
Znalost polského jazyka
Zkušenost s plánováním a organizováním akcí