Stručný popis/specifikace činnosti
Hledáme energickou a spolehlivou asistentku, která se nebojí výzev a ráda se učí nové věci – včetně práce s umělou inteligencí. Budeš zajišťovat administrativní a organizační podporu ředitele napříč třemi firmami působícími v oblasti fotovoltaiky, e-commerce a technologií. Náplní práce bude zařizování různorodých úkolů, vyhledávání informací, komunikace s partnery, správa e-mailů, příprava podkladů, ale také správa firemních sociálních sítí (Facebook, Instagram aj.) a jednoduchá tvorba obsahu. Nabízíme kreativní prostředí, možnost profesního růstu a zapojení do projektů, které mají smysl.
Místo výkonu
Třinec kancelář nebo home office
Termín nástupu
Dohodou (možný nástup ihned)
Termín pro zaslání přihlášky
Ihned
Doba trvání
Dlouhodobá spolupráce/na dobu neurčitou
Forma úvazku/spolupráce
DPP nebo IČO
Kvalifikační/odborné požadavky
Chuť učit se a být otevřený novým věcem
Spolehlivost, pečlivost, samostatnost
Dobré organizační a komunikační schopnosti
Znalost MS Office
Řidičský průkaz sk. B výhodou
Nabízené podmínky
Stabilní zázemí rostoucí společnosti
Přátelské pracovní prostředí
Flexibilní pracovní doba dle dohody
Možnost profesního růstu
Odpovídající finanční ohodnocení 150 – 250 Kč/h dle zkušeností
Účast na zajímavých projektech v oblasti obnovitelných zdrojů, e-commerce a technologií