Podniková ekonomika a management specializace Marketing a obchod

Charakteristika studijního oboru
Studijní obor se člení na předměty povinné části studia a předměty povinně volitelné, které jsou seskupeny do specializací. V povinné části studia absolvuje student základní disciplíny obvyklé ve studijních programech Ekonomika a management na českých ekonomických fakultách jako jsou mikroekonomie a makroekonomie, matematika a statistika, právo, informatika, cizojazyčná příprava (angličtina a němčina), marketing, management, nauka o podniku a podniková ekonomika, personalistika, podnikové finance, účetnictví, inovační podnikání, řízení projektů a logistika. Volbou specializace student absolvuje povinně další čtyři předměty své specializace, které může doplnit o volitelné předměty jiných specializací. Podle zaměření specializace si student volí také téma své bakalářské práce. V rámci specializace si student osvojí znalosti a dovednosti, které jsou nezbytné v marketingovém řízení firmy a rozvíjeny v souvisejících marketingových disciplínách. Pohled na tento obor trochu JINAK01 Pohled na tento obor trochu JINAK02

Profil absolventa
Ve specializaci Marketing a obchod si absolvent dále prohlubuje znalosti a dovednosti, které jsou nezbytné v marketingovém řízení firmy a rozvíjeny v souvisejících marketingových disciplínách jako jsou marketingová komunikace, marketing služeb, nákupní marketing a E-marketing.

Uplatnitelnost na trhu práce
Absolvent nachází uplatnění zejména v marketingových útvarech firem, ale i v obchodních organizacích.

Požadovaná zdravotní způsobilost
Studijní obor nemá požadovanou konkrétní zdravotní způsobilost, která by podmiňovala studium. Poradenství k přístupnosti pro osoby se zdravotním postižením poskytuje studijní oddělení (596 398 254, studijni@opf.slu.cz) a Poradenské a kariérní centrum SU (553 684 813, pkcentrum@slu.cz)

Informace k přijímací zkoušce

Přijímací zkouška
Písemný test studijních předpokladů v rozsahu středoškolské úrovně znalostí z ekonomie, společenského přehledu a matematiky. Minimální bodová hranice pro úspěšné absolvování přijímací zkoušky je 150 z maximálně možných 450 bodů. Od přijímací zkoušky bude upuštěno u uchazečů, kteří doloží úředně ověřenou kopii nebo originál Certifikátu společnosti SCIO.cz o absolvování Národních srovnávacích zkoušek a to z testu "Obecných studijních předpokladů" (Všeobecných študijných predpokladov - Slovenské varianty OSP). Minimální průměrný percentil pro upuštění od přijímací zkoušky je větší nebo roven 40 (rovná se složení přijímací zkoušky na plný počet bodů).
Počet přijímaných uchazečů
550
 
(za bakalářský studijní program, všechny studijní obory a specializace, prezenční i kombinovanou formu studia)
Nejzažší datum pro podání přihlášky
31.8.2019
Název programu
Ekonomika a management
Název oboru
Podniková ekonomika a management specializace Marketing a obchod
Typ studia
Bakalářský
Titul
Bc.
Forma studia
Kombinovaná
Jazyk výuky
CZ
Standardní délka studia
3 roky
Maximální délka studia
5 let

Může vás zajímat