a. Při přidání prvního účtu zvolte možnost Přidat účet.
2b. Pro přidání dalšího účtu zvolte Nastavení (ozubené kolečko) nebo pomocí tlačítka obálky se symbolem + a Přidat poštovní účet.
3 Zadejte váš pracovní email. Následně se pomocí přihlašovací obrazovky Microsoft přihlaste pomocí hesla CRO.
4 Pokud budete dotázání k výběru typu služby, zvolte možnost:
Office 365 pro přihlášení do poštovní schránky v Microsoft 365.
Google pro přidání emailové schránky v Google.
IMAP pro ruční přihlášení pomocí vlastních IMAP/SMTP parametrů.
Dále zvolte možnost Office 365.
5 Zobrazí se přihlašovací obrazovka Microsoft. V horní části se zobrazí váš primární login v Microsoftu 365 (CROlogin@ad.slu.cz). Zadejte své heslo do CRO a vyberte Přihlásit se.
6 Pokud vše proběhlo úspěšně, zobrazí se účet v seznamu připojeních poštovních účtů v nabídce Nastavení. Do té se dostanete pomocí ozubeného tlačítka.
7 Nastavte si pro odesílání pracovní email. Ťukněte na tlačítko Nová pošta.
8 V horní části pod textem Nová zpráva ťukněte na text emailové adresy.
9 Z nabízených možností ťukněte na vaší pracovní emailovou adresu. Tim se provede změna pro odesílání pomocí pracovní emailové adresy.
Odebrání účtu v MS Outlook pro Android/iOS
Upozornění! Před změnou přihlášení (odebrání účtu) si zálohujte poštu, kterou máte uloženou v zařízení (lokální složky nebo připojení přes POP3).
1 Otevřete aplikaci Outlook a zvolte možnost Nastavení (ozubené kolečko).
2 Vyberte účet, který potřebujete odebrat.
3 Po otevření Nastavení zvoleného emailového účtu scrollujte úplně dolů, kde je možnost Odstranit účet.
4 Potvrďte odstranění účtu ťuknutím na Odstranit. Pokud se Vás aplikace zeptá, jestli chcete odstranit účet v tomto zařízení nebo ve všech zařízeních, zvolte možnost Odstranit pouze v tomto zařízení (pokud chce účet odebrat pouze na daném zařízení).