rádi bychom Vás prostřednictvím této stránky alespoň částečně seznámili s naší univerzitou a lidmi, kteří ji tvoří. Jsme rádi, že jste se stali součástí našeho týmu a věříme, že naše společná cesta bude pro obě strany užitečná a příjemná.
Dalšími z lidí, které Vám chceme představit, jsou děkani našich fakult a ředitelé vysokoškolských ústavů:
Velkým pomocníkem pro Vaše začleňování do týmu Vám bude webový portál SU na adrese www.slu.cz:
Portál se dělí na:
a) na veřejnou část (web)
b) interní část, dostupnou pouze po přihlášení autorizovanou osobou (intranet).
Na webu najdete spoustu užitečných informací.
Ke vstupu na intranet potřebujete mít přiděleno svoje unikátní CRO číslo (CRO = Centrální registr osob). Součástí intranetu je i záložka Zaměstnanec, ve které se právě nacházíte.
Zde získáte další interní informace, a to jak pracovní – rady a návody pro nejrůznější situace, důležité dokumenty, smlouvy a vzory – tak i personalizovaný přístup k osobním datům.
V personálním portálu pak najdete informaci o osobních údajích, které o Vás zaměstnavatel eviduje, o Vašich existujících pracovních poměrech na univerzitě a v neposlední řadě zde vždy najdete svůj výplatní lístek. Současně na tomto místě máte nástroj pro vyhotovení a zpracování cestovních příkazů, které se zde pořizují a poté obíhají a schvalují se elektronicky.
V sekci SU&JÁ se dále dozvíte informace o zaměstnaneckých benefitech a jak je získat. Jedná se především o stravování a penzijní připojištění, a řadu dalších možností a příležitostných výhod, které budete moci jako zaměstnanec využívat.
Základní dokumenty, se kterými je potřeba se seznámit, jsou uvedeny ve formuláři Vnitřní předpisy a normy - povinné k seznámení nových zaměstnanců v rámci adaptace, který najdete pod záložkou Dokumenty a formuláře / Vzory formulářů / Adaptace. Ve formuláři máte možnost si vybrat dokumenty, které jsou nezbytné pro Vaše pracovní zařazení a podle časových priorit. V první řadě prosím neprodleně věnujte pozornost dokumentům určeným k seznámení všem novým zaměstnancům v průběhu prvního pracovního týdne.
Pokud budete pracovat v akademické, vědecké nebo pedagogické pozici, v administrativní nebo IT funkci nebo ve vedoucí funkci, je nezbytné pokračovat v seznamování se i s dokumenty potřebnými pro tyto pracovní pozice.
Vnitřní předpisy a normy fakult a ústavů pak najdete:
U svého nadřízeného se dozvíte, kdo bude Vaším mentorem, který Vám bude v prvních třech měsících napomáhat s řešením běžných situací nebo případných problémů. Mimo jiné by Vám měl umět odpovědět i na další otázky týkající se běžných denních starostí, jakými může být například výroba vizitek, parkování nebo rozhodování kam zajít na oběd apod., případně Vás odkáže na správného kolegu nebo kolegyni, kteří Vám v prvních dnech rádi poradí.
Kontakt na ostatní zaměstnance univerzity najdete zde.
Pracovněprávní záležitosti: | nadřízený nebo personalista pro |
Mzdové záležitosti: | nadřízený nebo mzdová účetní |
Penzijní připojištění: | mzdová účetní pro příslušnou součást |
Stravování: | personalista pro příslušnou součást nebo pokladní pro |
Podání jakéhokoliv oznámení: | prostřednictvím zabezpečené aplikace dostupné zde nebo: |
Etické problémy: | ombudsman Mgr. Marek Timko, Ph.D. nebo Etická komise, pro podání lze využít zabezpečenou aplikaci viz výše |
Ochranu osobních údajů: | pověřenec pro ochranu osobních údajů Mgr. Sabina Březinová, mail: sabina.brezinova@slu.cz, tel.: +420 553 684 624, příp. prostřednictvím zabezpečené aplikace viz výše |
Porušení práva EU: | Ing. Tomáš Verner, kontakt prostřednictvím zabezpečené aplikace |
Psychologické poradenství: | Poradenské centrum nebo lze využít zabezpečenou aplikaci viz výše |
IT podpora (HW, wifi, účty): | požádejte o podporu prostřednictvím formuláře na adrese https://podpora.slu.cz, nebo zašlete žádost na email podpora@slu.cz |
IS SU: | pracovníci CIT SU a lokální správci IS SU na součástech na adrese is@slu.cz |
IS Magion: | pracovníci CIT SU v roli správců IS Magion
|