BG Solutions se konala ve dvou dnech. V rámci těchto dvou dnů se o studentské týmy starali, pomáhali jim, či se je snažili navést správným směrem operátoři z řad studentů SU OPF. V první den soutěže se tito operátoři vydali na střední školy a se soutěžními týmy absolvovali analytickou část. To znamená, že udělali analýzu firmy, jejího marketingového mixu, analýzu konkurence a samozřejmě analyzovali cílové skupiny zákazníků. Druhý den soutěže byl zahájen a odstartován v prostorách BG. Tam studenti vymýšleli, jak by jejich kampaň mohla vypadat, na co by měla být zaměřená, co by v ní nemělo chybět. S jasně vymezenými tématy a foťáky v rukách vyrazili do terénu, kde vyprodukovali obsah svojí kampaně. Na Lodičkách, v parku, či na náměstí v Karviné fotili, natáčeli videa a gify. Po produkci zavítali na OPF, kde si v PC učebnách vyšperkovali prezentace, které následně v BG odprezentovali zástupci firmy Karvinské Gofry, Pavlovi Starzycznému, a zástupci marketingové agentury Dva Mluvčí, Danielu Kvíčalovi. Všechny studentské týmy měli zajímavé prezentace plné vzácných názorů, zpětné vazby a samozřejmě kvalitního obsahu. To stěžilo rozhodování komise, která však nakonec dospěla ke shodě v umístění jednotlivých týmů. Hotelová škola a Obchodní akademie Havířov obsadila první místo, Gymnázium Karviná se umístilo na druhém místě a třetí místo obsadili studenti z Obchodní akademie Karviná. Studenti vyhráli poukázky do Exasoftu v různých hodnotách a bezpochyby tou největší výhrou jsou nové poznatky a zážitky, na které budou rádi vzpomínat.
BG Solutions si sice odkroutilo své poslední kolo, ale už se pro středoškoláky připravuje mnoho dalších aktivit a soutěží, do kterých se budou moci zapojit a načerpat tak cenné zkušenosti.