Přednáška vás seznámí s hlubokým významem baťovské služby, který přesahuje běžné chápání služeb zákazníkům. Na rozdíl od běžného hesla „Náš zákazník – náš pán“ jde baťovská filozofie mnohem dál: „Jak můžeme sloužit druhým, pokud neumíme sloužit sami sobě?“
Co vás čeká?
Dozvíte se o zásadních životních momentech Tomáše Bati, které formovaly jeho osobnost a vedly k vytvoření unikátních principů, na nichž stál nejen jeho podnik, ale i celý jeho životní přístup. Objevíte, jak lze tyto principy baťovské služby aplikovat do svého každodenního života – ať už v práci, doma nebo ve společnosti.
Gabriela Končitíková
Ředitelka Nadace Tomáše Bati, autorka baťovských knih a odbornice na systém řízení Baťa. Od roku 2016 se věnuje aplikaci tohoto systému do současného podnikatelského prostředí. Její přednášky jsou zaměřeny na klíčové aspekty Baťova vedení a řízení.