Stručný popis/specifikace činnosti
- koordinace výkonu agendy fází daňového řízení nebo v rámci správy jednotlivého druhu daně, poplatku nebo jiného obdobného peněžitého plnění
- soustavná daňová kontrola u daňových subjektů
- vyhotovování zpráv o daňových kontrolách a zajišťování jejich projednání s daňovým subjektem, případně s dalšími osobami zúčastněnými na řízení
- předávání podkladů pro vyměření daně odboru vyměřovacímu
- zpracování rozhodnutí o odvolání vůči platebnímu výměru, případně zpracování návrhu předkládací zprávy pro odvolací orgán
- vedení daňového a správního řízení v souvislosti s kontrolní činností
- zpracování protokolů a rozhodnutí v souvislosti s postupem při správě daní
- zpracování podkladů pro uložení pokuty za porušení zákona o účetnictví a zahájení správního řízení pro uložení pokuty za porušení zákona o účetnictví
- zpracování rozhodnutí o pokutě za porušení zákona o účetnictví
- provádění místních šetření
- vedení postupů k odstranění pochybností a provádění vyhledávací činnosti
- provádění kontroly majetkově, kapitálově, personálně či jinak propojených daňových subjektů, u nichž je vzhledem k charakteru jejich činností předpoklad nelegálního ovlivňování daňových povinností, např. u daně z příjmů či nepřímých daní
– obchodníci s pohonnými hmotami, spekulanti s cennými papíry, subjekty ovládané společníky ze zahraničí, nadnárodní společnosti, stánkaři a jiní drobní prodejci, taxikáři, překupníci apod.

Místo výkonu
Ostrava

Termín nástupu
od 1.12.2021

Termín pro zaslání přihlášky
do 27. září 2021

Doba trvání
doba neurčitá
 
Forma úvazku/spolupráce
HPP

Kvalifikační/odborné požadavky
viz. přiložený plakát (zobrazí se po přihlášení do kariérního portálu)

Nabízené podmínky
- stabilita a zázemí velké státní organizace
- motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky)
- pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí
- až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii)
- rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program
- možnost profesního růstu
- možnost zahraničních stáží
- služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu do 10. platové třídy.
Pro zobrazení kontaktního formuláře se přihlaste.

Kontakty

Marcela Laryszová
Pro zobrazení kontaktních informací se přihlaste.
Generální finanční ředitelství
Adresa:
Lazarská 15/7,
11000, Praha
Česká republika
Vloženo dne 14.09.2021