Studenti se mohou hlásit na více zastupitelských úřadů najednou, v takovém případě je jen nutné uvést preference ohledně umístění. Přednost by měla být dávána studentům, kteří budou schopni působit na stáži po celé uvedené období, avšak v konkrétních případech lze zvažovat i přihlášky těch, kteří by ji nezvládli pokrýt celou. V takovém případě je nutné uvést tuto informaci a přibližné termíny, kdy by stáž mohli vykonávat. Studenti musí dodat: životopis, motivační dopis. Další požadavky na pozice jsou uvedeny v přiložené nabídce.
Odeslání dokumentace, v případě zájmu ze strany studentů, proběhne z Rektorátu SU, termín dodání podkladů ze strany studentů je do 25. 11. 2021.
Po zaslání podkladů budou
tyto materiály konzultovány s jednotlivými zastupitelskými úřady
s tím, že během prosince by příslušným univerzitám byla zaslána
zpětná vazba k uchazečům o stáž dle finálního výběru ZÚ.